Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia główna
(2)
Autor
Blanchard Kenneth H (1939- )
(1)
Broadwell Renee
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Maxwell John C (1947- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Memedźerowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(944)
Polska
(913)
Rodzina
(612)
Literatura polska
(610)
Przyjaźń
(536)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(-)
Wielkopolska
(482)
Miłość
(431)
Tajemnica
(430)
Kucharstwo
(398)
Zwierzęta
(390)
Relacje międzyludzkie
(371)
Opowiadania polskie
(356)
Biografie
(320)
Poezja polska
(308)
Wojna 1939-1945
(295)
Literatura dziecięca obca
(280)
Literatura dziecięca niemiecka
(276)
Literatura popularnonaukowa dla dzieci i młodzieży
(262)
Dramat polski
(255)
Uczucia
(250)
Literatura
(245)
Powieść amerykań
(241)
Dzieci
(236)
Śledztwo i dochodzenie
(235)
Dziecko
(232)
Język polski
(225)
Boże Narodzenie
(223)
Literatura dziecięca francuska
(219)
Powieść niemiecka
(219)
Zabójstwo
(214)
Rodzeństwo
(211)
Pamiętniki polskie
(198)
Trudne sytuacje życiowe
(198)
II wojna światowa (1939-1945)
(195)
Małżeństwo
(183)
Sekrety rodzinne
(181)
Powieść rosyjska
(176)
Dziewczęta
(173)
Policjanci
(171)
Nastolatki
(166)
Poznań
(159)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(156)
Osoby zaginione
(155)
Żydzi
(155)
Druga wojna światowa
(153)
Wychowanie w rodzinie
(146)
Życie codzienne
(144)
Europa
(143)
Magia
(142)
Kultura
(136)
Sztuka
(136)
Relacja romantyczna
(135)
Wybory życiowe
(133)
Literatura dziecięca szwedzka
(132)
Psy
(129)
Psychologia
(129)
Książka mówiona
(128)
Powieść szwedzka
(128)
Filozofia
(124)
Analiza literacka
(123)
Literatura dziecięca belgijska
(119)
Muzyka
(117)
Literatura dziecięca kanadyjska
(111)
Ludzie a zwierzęta
(111)
Dziadkowie i wnuki
(107)
Publicystyka polska
(107)
Historia
(106)
Malarstwo
(103)
Matki i córki
(103)
Polityka
(103)
Przyroda
(102)
Literatura dziecięca
(100)
Wojsko
(98)
Wakacje
(94)
Powieść hiszpańska
(93)
Powieść kanadyjska
(93)
Wychowanie
(93)
Dojrzewanie
(90)
Poszukiwania zaginionych
(87)
Rośliny
(86)
Uczniowie
(86)
Powieść angielska
(84)
Podróże
(83)
Religia
(83)
Roboty ręczne
(83)
Średniowiecze
(83)
Architektura
(81)
Język angielski
(81)
Niemcy
(81)
Koty
(80)
Literatura młodzieżowa francuska
(80)
Literatura dziecięca włoska
(79)
Przestępczość zorganizowana
(79)
Encyklopedia
(78)
Medycyna
(77)
Chłopcy
(76)
Fizyka
(76)
Młodzież
(76)
Reportaż polski
(76)
Malarstwo polskie
(75)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Esej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych? Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności. "Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów." Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego [Powyższy opis pochodzi od wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej